Merhabalar arkadaş bebeğim 9 buçuk aylık üst üste iki diş çıkardı. Bu süreçte huzursuzluk ishal oldu. Ama bu hal katlanarak devam ediyor. İshali için nişastalı yiyecekler yedirip dengelemeye çalışıyorum fakat bazen biraz daha iyi olurken bazen sulu oluyor. Aşırı huzursız ve sürekli ağlamaklı. Nedeni başka bir şey olabilir mi acaba yoksa yolda 3. Diş mi var bana bi akıl verin artık yıldım bu durumdan😣