Kızlar bebeğim biberonu ve mamayı bırakalı 2 hafta oldu iki haftadir sadece emziriyorum ve aralıklı sağım yapıyorum bebeğim cok aktif emmediği için onları da eds ile veriyorum bebeğime. Kilo alımı iyi iki hAftadır ama şey merak ediyorum hani emen bebekleri bilirsiniz cokur cokur emer doyar falan. Biz 15-20 defa çekiyoruz sütü sonra pasif emiyoruz 😅 aralarda yutkunma sesleri geliyor ve akşama kadar memede durdursam duruyor. Sürekli eller ağızda. Bütün bunları açlığa yormak istemiyorum bizim gibi olan var mı böyle de olur diyen içini ferah tut normal diyen geçecek diyen 😇 zamanla pasif emmeleri bitiyor mu basına gelen var mı