3subat Ben 4. Aydan itibaren ferrum kullanıyorum gunde 4 damla veriyorum memnunum emzirdikten 1 saat sonra ver demişti kan damlalarının sut ve süt ürünleriyle verilmesi önerilmiyor.Kilo başına 1 damla verin diyo çoğu kişi burda okuyorum ama oğlum 9 ay 5 günlük hemşireye sordum böyle bi durum söz konusu mu diye hayır 4 damla vermeye devam et dedi .