Minikim20 jüt kumaştan ve beyaz keçeden isim ve 1 rakamı hazırladım ipe astım, yanlarına soft tonlarda kurdeleler bağladım. Huni şeklinde bi de şapka yapıcam. Masaya süs olarak harfli balon kutusu aldım bir tane. Onun yanına da yine kahve tonlarında balon. Pastayı da ayıcıklı balonlu şekilde sipariş ettim. Kek standı aldım tabi o da kahve tonlarında 😂Hediyelik olarak da yine jüt kumaşla yapılmış fotoğraflı magnet sipariş verdim hepsi birleşince umarım güzel bi şey olacak Cumartesi yapıcam doğum gününü eğer sizinki daha geç olacaksa örnek atarım isterseniz size