bala86asel Bana da herkes diyor bebeğini ajansa yazdır Ama ben yazdırmak istemiyorum yazdıran anneler var mı acaba nasıl işliyor süreç Bilgilendirirseniz sevinirim
Lidya-t bala86asel burada bebeğin resmini kayınvalidesi görümcesi sosyal medyaya yükledi diye sinir krizi geçirenler sence ajansa yazdırır mı😂
Reyna bala86asel öyle internetten kayıt ettir direkt projeye çağırsınlar şeklinde olsa 1 saniye tereddüt etmezdim ama çok uğraştırıcı yok seçimlere katıl kayıt parası veriyosum deneme çekimleri felan korona dönemi çekilcek çile değil
Zeynepli1234 bala86asel banada çok diyen var bi yanım yazdırmak istiyor bir yanım bırak çocukluğunu doya doya yaşasın oralarda sürünmesine ne gerek var diye
ekmek-arasi bala86asel istanbulda tanidik bilindik guvenilir varsa yazdiririm valla egitime katkisi olan projeye baglarim sadece
bala86asel Lidya-t Vallahi çok doğru söylüyosunuz ama işin ucunda para popülerlik girince buradakiler de ona sesini çıkarmaz bence ajansa da yazdırır diye düşünüyorum
bala86asel Umutluluk Yazdırmak istememe sebebim çocuğum hırpalanıp yorulmasın diye Bilmediğim için bu şekilde olmuyorsa yazdırıcam Zaten yazdığım yazıda da süreci nasıl ilerlediğini merak ettiğim için sordum
bala86asel Zeynepli1234 Aynen bana da herkes söylüyor eşim bile söylüyor yazdırıcam ajansa diye ama çocuğum harab olmasın diye istemiyorum ben
Gmzrl Ben yazdiracagim Antalyadayim. Esim cok istiyor hatta bugun gidecektik ama isimiz uzadi. Bilindik ve guvenilir bi yer olmasi onemli. Burda kayit ucreti 500tl.
bala86asel ekmek-arasi İzmir’deyim ben İstanbul’da böyle ajanslar çok vardır da güvenilir İzmir’de var mı bilmiyorum arkadaşım oğlunu yazdırdım Özdilekte katalog çekimlerine çağırdılar basıldı hatta çocuğun resimleri
ekmek-arasi bala86asel bole ajans isi falan diyince kimseye guvenemiyoruz ki bakicam istanbulda ne kadar ugrasirim allah bilir