Sedefbxl bu konu ile ilgili bende bır post açmıştım, yaşadığınız duyguyu, caresızlıgı anlayabılıyorum. Yegenım sucucsgı kecırmesen 10 gün, gecırdıkten ( yuzu benek benek) sonra 2 gun bizdeydı. Hep bebegımle oynadı.
alerji sandık ilk basta..
21 bekledım, çok şükür hiç birsey olmadı. Diğer kardesı (7 yas) bulastı ama be egıme bulasmadı çok şükür. Yegenlerım asılılar.
Bebegim 5 ay cıvarıydı
inşaşlah sizinkinede bırsey olmaz.. sürekli iç içeydiler..