Alya88 Deletedmom27337 sizin doktorunuz ve ebeniz verin diyorsa verin ben vermedim kızım suanda yaşına geliyor ve zaten suyunu iciyor
Deletedmom27337 Alya88 yani şunu diyorum 3 aylık bebeğe su verilmez diye birşey yok. Doktordan doktora, bebekten bebeğe değişen bir durum. Birnevi tercih meselesi. Yoksa size inatmış gibi bitşey demedim :)
Byn87 Reyna ek gıdaya geçinceye kadar su verilmez. Ben doktoruma ve hemşire arkadaşlarıma sordum zamanında . Anne sütünün %80 i su zatem
Alya88 Byn87 bu şekilde söylediğiniz zaman kesinlikle karşı çıkıyorlar o yüzden bence herkes doktoru nasil yönlendiriyorsa o şekilde yapsin galiba en sagliklisi böyle 😊
SemaaAcc Reyna kesinlikle katılıyorum benimde kizim 3aylik ve sürekli çay kaşığıyla veriyordum artk havalar çok sıcak küçük bı biberon vardi ona şu koydum artk biberonla veriyorm zaten çok içmiyor bile ama verilmesi gerekiyor günde bir kez bile olsa
Alya88 Deletedmom27337 yok zaten bende bebeğin ekstra bir durumu varsa bilemem dedim çocuğun bunyesi susuz kalmıştır tam beslenememistir idrar yollarında sıkıntı vardır doktor takviye yapın der yapılır sadece sırf mama alıyor diye bir çok doktor su vermenin gerekli olmadığını çocuğu boşa sisirdigi söyleniyor ☺ tabi önemli olan takipli doktorun ne dedigi cocugunuzu neticede en iyi onlar bilir
alioglanmom Gulsum_1205 bizde de olmuştu 4 buçuk aylıkken falan doktoru bol bol su verin demişti sıvı kaybından olur demişti