Aysegul6648 evet gün içerisinde daha sarı olduğu oluyordu. Bizim doktorumuzda iki çocuğunda anne sütü sarılığı yaşamış. Sağolsun doktorumuz çok rahatlatmıştı beni. Emzirmeye devam edin yavaş yavaş geçiyor. Çocuğum meğer bembeyazmış demiştim sarılık bitince:)