Leylaozlgl Slm hanımlar 2 yaşında kızım var ve dün farkettim ki özel bölgesinde yani dudak dediğimiz yerde yapisaknlik olmuş aynı yapıştırıcı renginde ve yapışık durumda randevu aldım yarın goturcem ama çok korkuyorum bir bilgisi olan var mi
mom0989 Leylaozlgl birden bire mi oldu ? Korkma canım onu açıyorlar. Kuzenimin çocuğuda öyle oldu götürdüler doktor açtı yani parmaklarıyla sağdan soldan çekiştirip açıyormuş diye hatırlıyorum