Asaf Kızlar 180 lira 1200 grm olmuş ya napcaz böyle bebegime yarayan tek mama neyseki 4 aylık 5 ayında yavaştan ek gıdaya başlarım ama illa mamada yiyecek
Duyguarasmert Asaf bizdede durumlar aynı 400 gram 3 gün gidiyor ve 70 lira baska mama da içmiyor napıcaz bilemiyorum 🙄
DerenGrkemYetiker Duyguarasmert 400 er gram almayın kızlar. Büyük paket alın o zaman avantajlı oluyor.
LittleMan Ah ahh mama Benim ikizlerde mama yiyor. Yetişmiyor valla nese ki bizde 5 aylıgız . ek gıda vs olcak bısıler . 1200 gr tanıdık eczaneden geliş fiyatı akıyız 110 ama en son almadık hıc stokladıgımız ıcın malum . Bez ve mama yardımına bakın bi arkadaşlar internetten ben de yeni duydum her ay veriyorlarmıs