Umitemre Zatiden damla ve hipokart(kortizonlu)bir krem yazdi bu kremi 5 günden fazla kullanma dedi keşke hiç kullanmdan gecse ama gecmedi bir de mustelanin yada biodermanin atopik ciltler serisinin ürünlerini aldırdı bebeğinin camaşirlarini yıkadığın deterjanda çok önemli canim bir de bizim alerjimizde var diyet açiyorken oldu bunlar alt zeminde başka tetikliyicilerde olabilir bazen bu döküntülerde sadece sıcaktan bile olmus olabilir dedi doktorunuz sampuanindan nemlendiricisinden annenin yedigi birseyden herseyden yasa sadece cilt kurulugundan hergün yıka canım ılık suyla haftada bir kere sampuan kullan