defnekus1 benim de kızım öyleydi. Gece uyurdu güzel ama gündüz uyku sıfır. 4. Ay atağında daha da kötüleşti bu durum ama ondan sonra ben de inat ettim uğraştım. 5. Ayından beri odasında uyuyor. Şimdi 9.5 aylık diş çıkaracsk galiba bozuldu biraz uykular ama o zamana kadar gayet güzel uyuyordu. Biraz sabır sadece alıştırabilirsiniz.