Mommy08 ben de 3.gun hastaneden gelir gelmez verdim. Çünkü çok ağlıyordu hiç durmuyor devamlı memede durmam istiyordu. Emzirme sonrası verdim: 2aylığız şimdi hala veriyorum emzik ama uykuya dalınca çıkarıyor ya da yavaşça ben alıyorum. Devamlı vermeyınce bir zararı olmaz . Çocuğun sakinse alıştırma , ama seni zorlayan bir bebekse de kendini çok yıpratma ver