Üç aylık kızım var kucağa alıştı tekrar nasıl bu huyundan vaz geçirebilirim bilmiyorum ama sürekli evin içinde gezdirmekten belim ağrıyor iki tane de çocuk olunca gerçekten çok zor nasıl alışkanlığından vazgeçirebilirim bana yardımcı olabilir misin benim gibi anneler var mı acaba