Sumeyra87 Mervssss eger 40.haftasindan sonra dogduysa baslayabilir canim.kimi bebek daha erken girip gec bitiriyor malesef😣
Aselinannesi0655 Bizim ki de 3ay 10 günlük harika haftalara göre atagımız yeni bitti aöa sanki bitmemiş gibi asla beşikte uyumuyor dün aksam 7den saat 12ye kadar hiç durmadan agladı memede uyutmak zorunda kaldım
Aselinannesi0655 Mervssss aynen canım bi uyanıkken susuyo çok huysuz beşiginde de uyutamıyorum ayagımda sallıyorum yoruldum hiç bişeyy yaptırmıyor sanki bi yerinagrıyor gibi ağlıyor