Fatmanaz Kızım dünden beri emdikten sonra bardakla boşalır gibi kusuyor 😔😔😔 (doktor kontrolünden geldik) idrar yolu enfeksiyonu yada reflü olabilir dedi ( ben biraz soğuk almışım sütümden olabilir mi ki inşallah öyledir) sizce ?
NeslihanBusra Fatmanaz canım benim bebeğim ne zaman o şekil kussa idrar yolu enf. Olmuş oluyordu. 3 kez oldu 3ündede kusma ile anladık
Emirkaan NeslihanBusra merhaba benim oğlumda bir haftadır yemek yemiyo zorla yarım kaseyi veriyorum midesi bulanıyo sonra hepsini kusuyo burnundan bile geliyo 3 4 kere böyle kustu bugunde hep ağladı titretiyo arada kendını artık çiş yaparkenmi yapıyo anlamadım şimdide mesela ağlarak uyandı gözleri kapalı acaba çiş yapıyoda canımı yanıyo sizde nasıl belirtiler oldu yarn doktor kontrolümüz var ama merak ettim idrar enfekyosunumu oldu diye
Emirkaan NeslihanBusra kusma yazınca benimde aklıma direk enf geldi ilk aylarda kusardı ama şimdi 9 aylık oyle kusması olmuyodu artık bakalım bugun doktora sorıcam bnde teşekkür ederim cnm
Sinem_ayaz Benim oğlum da arada fıskırarak kusuyor doktor Fazla beslenmeden dedi dikkat ettim çok fazla emiyorsa sonrasında kusuyor gerçekten
Emirkaan Sinem_ayaz benimde aklıma o geldi fazlasınımı kusuyo diye corbanın daha yarısında hepsini geri cıkarıyo yoksa normalde bi kase bitirirdi yemek hiç istemiyo iştahlı cocuk ama istemiyo bu aralar