Doktorun antibiyotik vermesine çok şaşırdım. 6. Hastalık virüsten olan bir hastalık ve antibiyotik işe yaramaz diye biliyorum, belki de ben yanlış biliyorumdur. Benim oğlum da geçirdi hastalığı, doktor kan testi isteyip enfeksiyona batırmıştı. Enfeksiyon olsa antibiyotik kullanacaktık. Calpol ve ibufenle atlattık. 3. Gün bütün vücudu döküntüyle doluydu. Ateşi en fazla 38.8 oldu.