Mine115 hediye almama konusunda yalnız değilmişim sevindim hemde ilk anneler günümü hediyesiz geçirdim nette duygusal bi yazıyla kutladı oda çok güzeldi ama hediye alsam çok daha güzel olurdu şimdi kendisi soruyor babalar gününde bana ne alıcak sın dye çok bekle dedim aylardır istedigim bazı şeyler vardı almadığı anneler günü bahanesiyle alır belki sevindirir beni dye bekledim cıkkksss adam yine almadı umru değil sinirlerimi bozuyo ve yaptıklarını hatırlamıyo hiç almış olmam lazım saçmalama öyle şey yapmam ben dyor bide pişkin pişkin 😡