mom5643 lizgee instagramda say_artdesign sayfasından yaptırıyorum henüz elime ulaşmadı. Ama daha önce yaptığı çizimleri paylaşmış beğendiğim için ordan sipariş verdim. İnstagramda Birleştirmeçizim diye aratırsanız bi çok sayfa çıkıyor. Ordan da inceleyebilirsiniz.
des_ay Mine115 eşim bu tür günlerde hediye almayı sevmez.Sevgililer günü,anneler günü vs.kendi de benden hediye beklemez .Birlikte olan fotomuzu instagramda paylaşıp kutlamıştı ben de babalar günü için güzel bir sofra hazırlayıp kutlarım belki düşünmedim henüz 😊
Elif6666 Bizimde ilk babalr günumuz Bende oğlumla fotoğraflarını çerçeve yaptırdım birdr parfüm aldm psta yapip guzel bi masa hazrlarim hooop bitto😀
ikraninannesiii Mine115 ben bir kupa yaptırdım bir tarafında kızımın tek resmi bir tarafında babasıyla ilk fotoğrafı arasında da çok anlamlı bir söz bu arada bizimde ilk babalar günümüz 🤗❤️
Rika Mine115 ben non iron gomlek aldim utu derdine son vermek icin gercekse 30 tane alirim her gun farkli giysin😄😃
Cnskzyumt eşimede babamada hiç birşey almıcam, eşim ilk anneler günümde almadı birşey(gerçi maaşını olduğu gibi bana veriyor ama olsun:) ) babamda özel günlerimi kutlamaz onada almıcam
Yldz33--06 ketcapli_lahmacun benim de kalbim çok kırık bu sebepten ilk anneler günüm lohusalığın zirve yaptığı zamanlardı bide. İnsan ilk olduğu için bişe bekliyor bi çikolataya bile razıydım ama yok düşünce yok. Ama ben aldım hanımlar utandırmayı düşünüyorum sen benim ilk anneler günümü kutlamadın ama ben senin ilk babalar gününü kutluyorum diyip ayakkabı aldım kemal tancadan onu vereceğim. Umuyorum ki yerin dibine girer utançtan ben de böyle soğuturum içimi napayım 🙄
Black8 Yldz33--06 hiç utanmaz bence. Ben bu taktiği çok denedim yüzsüzce yine bir sonraki özel günde yine bir şey almadı sağolsun eşim. Umarım sizinki utanır ama pek sanmıyorum. Bu arada aynı durum bende de vardı ilk anneler günümdü bu sene ve 35 günlük lohusaydım hediyeyi geçtim gönlümü hoş edecek iki güzel söz söylese bile kanardım oysa ki…
themummy kubr_pak tasarella dan ben de zıbın yaptırayım dedim tamamen pişmanlık oldu. Yanlış yapıp hiç yardımcı olmadılar düzeltmek için
kubr_pak themummy Ben ilk defa sipariş verdim, çok memnun kaldım çok güzel geldi, sadece fiyat olarak biraz pahalı