mom5643 Mine115 eşimin babası vefat etmiş. Çocuk olunca anladım keşke babalar gününü hiç boş geçmeseymişim dedi. İlk babalar günü olmasına rağmen biraz buruk. Bu sebeple daha anlamlı bişey olsun istedim. rahmetli kayınpederimin oğlumun ve eşimin sanki yanyana poz vermişler gibi resmini çizdiriyorum. çerçeveletip vereceğim.
Fossey Mine115 stanley termos aldım. İş yerinde kullanmak için istiyordu bende hediye olarak aldım ☺️
Hypatia1 nazlieylul sana alınmamış o hediye yalnız eve alınmış . Eve alınan seyler kadın olarak kendinize hesiye kabul etmeyin ya da sende ona ütü al evin intiyacı olan bişeyi al 😂😂
Ackylglbyz Black8 bende sizdenim 😅 bana oğlum büyüdüğünde alsın benim annemin sanki diyor sanki benim babam mı oğlu alsın 😅😅😅
Mors_drenge45 Mine115 ben bu sene hic hediye almadim, ustune ustluk dogum yaptim yine hediye almadi, bende ona almam. Gecen sene anneler gununde bir buket cicek almisti. Bende ona bir tshort almistim. Ama bu yil almaaaammmm
Anayimbenana1 Mine115 eşim bana ilk anneler günümde hiç bişey almadı kuru bi şekilde sıradan kutladı ama ben ona hediye alacağım hem içimden geliyo hemde belki utanır bundan sonra hep alır🤪🤣
Anayimbenana1 Bu arada çiçek sepetinden termos bardak ve defter kalem set halinde yaptırdım üstünde ismi yazıyo
Miniminnos Mine115 Instagramda Tasarimco sayfasindan ani defteri yaptırdım kapağı babam yazılı cok kaliteli birde hızlı bir sekilde gonderim yaptılar harika olmus
2-prenses_annesi @Mine115 kızları adına set yaptırdım(cüzdan kemer tesbih) bende kendi adıma dikizaynası süsü yaptırdım…
Black8 Nur27_27 aynı şekilde benim de öyle ilk anneler günümdü ve daha 35 günlük anneydim. Ben olsam mutlu etmek için elimden geleni yapardım ama o iki çift güzel söz bile söylemedi.