harley benden sana tavsiye şırınga ile sık. Buyuj ihtimal sen korkup ağır ağır döküyorsun o suyu oda onu daha çok tıkıyor. Ben hiç böyle küçük tüplerden almadım. Direk eczaneden serum şeklinde aldım. Coook uzun süre 5 liraya aldığım suyu kullandım. Küçük şırınganın içinde 2 cc suyu çekiyordum iğneyi çıkarıyordum 1 cc bir deliğe bir cc bir deliğe. Birde şırınga daha ileri sıkıyor suyu o yüzden tıkanıklık varsa daha faydali oluyor. Bir de öyle dene bende. Bide mesela suyu hemen aniden sıkıp aspiratörler beklemeden hemen çekersen daha iyi olur.