Kızlar oğlum üç aylık kaka yaptığında çok ağlıyo uyuyo uyanıyo kaka yapmak için bir ağlıyo anlatamam size ıkınıyo ama çok değil kakasını yaptıktan sonra bir rahatlıyo anlatamam acaba poposunda mı bişey var yada gaz mı bilemiyorum kullanmadığım gaz damlası kalmadı ya başına böyle birşey gelen varmı siz neler yapıyorsunuz çok yoruldum gerçekten her iki saatte mutlaka kaka yapıyo ve ağlıyo napıcağımı bilemiyorum 😢