curly_mom daha sağlıklı olduğunu düşündüğüm için. İlerde tanıştırmak zorunda kalmıyım normal olanı en başından bilsin diye. Benim bebeğim anlıyor bezini çıkarıp siliyorum çişini tutuyor o sırada. Götürüp wcye yaptırıyorum yapıyor. Önceden bezi açınca hemen yapardı artık böyle ıslak kazalar yaşamıyoruz demek ki anlıyor..