Zhrhtc_ Kizlar bebegimin kirpikleri cok guzel ve uzundu. Fakat bi kac gundur farkediyorum ki resmen dalga gibi olmus. Yani kirpiklerinin orta kismindakiler hep kisalmiş. Bicimsiz duruyor basina gelen var miya