dikenlerinleydisi 4 buçuk aylik olduk yemek yerken yanimizda surekli o da bir seylere uzanıp yemek istiyor ağlıyor dun de kaynim dondurma yedi ona.bakip bakip ağlıyor😂 bu halleri bir benim mi hosuma gidiyor
Cancansmom dikenlerinleydisi ek gidaya hazirlik, agzini da sapurdatma ve yutkunma hareketleri de yapacaktir ya da yapiyordur muhtemelen. Bebekler taklit ederek öğrenir.
Aysuxx dikenlerinleydisi bizimde öyleydi yemek yerken hep yanımızdaydı şuan 7 buçuk aylık bana bisey yedirtmiyor elimde bisey görmesin hemen istiyo vermeyince agliyo😂
dikenlerinleydisi Cancansmom evet yapıyor ben yemek yerken agzima bakip aynı şeyleri tekrar ediyor acaba simdiden yavaştan tatdirsam bır sıkıntı olur mu ? Yoksa 6 aylik olmasini mi bekliyim
Cancansmom dikenlerinleydisi ben 6 aylik olmasini bekledim,sanirim 1 hafta vardi 6 ay olmasina, ama kilosu boyu yerindeydi, o yüzden acele etmedim. 4,5 ay biraz erken geliyor bana,doktorunuz aksini soylemediyse tabi.
Kinginthenorth dikenlerinleydisi benim bebeğim de aynı şekilde, mama sandalyesine oturtup masaya alıyorum ki alışsın diye ama sürekli ağlıyor. 5 ay 8 günlüğüz tadımlara başlıyoruz doktor önerisiyle. Siz de doktorunuza danışın belki 5. Ayda başlatabilir.
Lidya-t Ben öyle yaptığını gördüğüm anda yanında bir şey yemiyordum veremeyince üzgün üzgün bakıyordu .Daha erken sizinde vermek için
dikenlerinleydisi Lidya-t bana da erken geliyor etrafimdakiler görünce ver tattir alissin simdiden diyorlar tamam diyip geçiştiriyorum
dikenlerinleydisi Cancansmom doktorumuz herhangi bir sey söylemedi bizimde kilomuz boyumuz iyi etrafimdakiler artik vermeye basla diyince düşündüm bende vereyim mi diye
dikenlerinleydisi Kinginthenorth bekliyim biraz daha doktorumuza danışacam ama kilosu boyu iyi 6. Ayda baslamami söyleyecektir
Cancansmom dikenlerinleydisi ben yutkunma ve alerjik reaksiyonlar acisindan erken buluyorum. Siz gene de sorun doktorunuza. Ben yurtdışındayim burda da 5. Ayda basliyorlar ama biraz daha beklemek istemistim.
Kinginthenorth dikenlerinleydisi bizim de kilomuz boyumuz iyi, adaptasyon süreci için daha iyi olduğunu söyledi doktorumuz. Tabi her doktorun görüşü farklı.