Arkadaşlar 4 ay 10 günlük bebeğim var 4. Ayına girdiğinden beri elleri hep ağzında mutsuz aglıyo sürekli yanında olmayınca herşeyden cabucak sıkılıyo acaba dişlerimi çıkıcak yoksa atak dönemimi atak dönemiyse ne kadar zamanda geçer dişleri çıkıyorsa doktora gitmem gerekirmi huysuzlugu üstünde çok yoruyo beni yardım edin çaresiz kaldım ne yapacağım halkında