1 yaş kızım kilosu alt sınırda, boyu ortalamanın üstünde, baş çevresi ortalamada ama sağlık ocağındaki hemşire gelişim geriliği olabilir dedi. Perşembe günü doktorumuza gidicez.Bu arada kızım erken emekledi yürüdü çok haraketli 3 aydır hiç kilo almamış. Anne sütü ve ek gıda alıyor. Sorum şu ki anneler gelişim geriliği teşhisi konan bebişler var mı. Süreç nasıl işliyor. Başına gelen varsa yazabilir mi.