Kızlar merhaba, 7 ay 17 günlük bebeğim var 4-5 gündür sesi kısık. Sürekli takip ediyorum öksürük burun akıntısı gibi bana anormal gelen hiçbir belirtisi yok. İnternetten baktım uzun süre sesli ağlarsa olabilir diyor öyle bir durum da olmadı ağlatmamaya çalışıyorum neden böyle oldu çok moralim bozuluyor bu duruma. Bazen seviniyor çığlık atıyor bağırıyor ama ondan da ses kısılır mı bilemedim. Doktor kontrolümüze 2 hafta var şimdiden götürsem mi beklesem mi başına gelen var mı?? Bu acemi anneyi aydınlatırsanız çok memnun olurum :(