Lindamom Ben ek gıda sürecinden korkuyordum nedense. O yüzden hiç sabırsızlanmamıştım. 6 ay sadece emzirdim. 4. Ayda, idrar tahlili sonucuna göre, doktor tavsiyesiyle sadece su vermeye başlamıştım. Tabi ek gıda süreci korktuğum gibi olmadı orası ayrı :)