Ben ilk başlarda tek seferlikse biberonun içine sıcak su koyuyodum kaynatıp ben kullanana kadar tam ılık oluyodu mamayida saklama kabına koyuyodum gayet rahat oluyodu e bebekte termos çantalar var sonradan onlardan edindim biberona suyu koyuyup onun içine koyuyorum şu anda da