Arkadaşlar arkadaşımın 30 Mayıs’ta gebelik yok kan testinde, 13ünde beta hcg değeri 825.2 çıktı yani hamile. Ama 14 günde bu kadar yüksek çıkması normal mi ikiz olma ihtimali var mı? Sizin değerleriniz öğrendiğinizde kaçtı kaç haftalıktı? Arkadaşım cevap bekliyor şimdiden teşekkürler