Aylardır kullanıyorum hiç bir problem yaşamadım açıkçası. Daha önce de bir şikâyet duymamıştım ilk defa sizden duyuyorum. Hipp mamalarda çok duydum ben de içeriğinde böcek kıl tüy ne ararsanız var. Belki açarken düşmüştür içerisine, kötü olmuş kaybetmeniz ya