Alphaville Laden ben eşime ve babama parfüm seti aldım, bitmek üzere çünkü parfümleri. İhtiyaç doğrultusunda hediye alınması taraftarıyım. Geçen sene de babama polo yaka güzel bir t shirt almıştım, çok makbule geçti. Üzerinde gördükçe hoşuma gidiyor.
Pares Laden Altınyıldız da güzel lacoslar var babalar için bakabilirsiniz kaliteli duruyo ben aldım 🥰
BalDoruk Laden esim bana bisey almadi ona almicam. Babam desen garip adam hediye alirim alir geri verir al bunu iade et der ben senin hediyeneuhtac degilim gibi tavirlara girer. Yani ben kimseye hediye almicam
Laden BalDoruk yaaa gurur mu yapıyor babanız acaba? Evladım bana hediye alsa çok sevinirim şahsen. Niye öyle yapıyor ki tüh
defnemilam Laden dogumda ,doğum gunumde ,yıldonumumde, anneler gununde hicbir sey almadi .bende utansin diye aldim ama utanmiyorlar🙂her ozel gunde bi dahakine alicamdiyor bende beklemiyom artik.😏
Laden defnemilam ümidi kesmek gerek. Valla bir çikolata alsa sevinirim beni düşünmüşte almış diye. Bildiği halde bir şey alsam beğenmezsin sen al kendine diyor her seferinde. Ben istiyorum beni düşünsün alsın. Canı sağolsun ne diyeyim🥲
BalDoruk Laden degisik cunku. Hem rahatsiz oluyor birsey alinca hemde birsey almayinca yapmayinca soyleniyor.
Aezgi Laden ay esim bana bırak hediye almayı kutlamadı bile ben onun annesiymisim😭 evlenmeden önce o kadar romantiktiki kandırdı beni resmen😱 anca benden babaları alır😂