Ley21 merhaba ben de mantığı mochi ile aynı olan beibei markasını aldım. Şimdi çok kullanmıyorum ancak keşke ilk doğum yaptığımda alsaymışım dediğim bir ürün oldu. Kronik hastalığımdan dolayı erken sütten kesecektik bebeğimi. Süt akışı iki memeden olurmuş. Böylelikle benim süt depolama şansım oldu. Bazen emzirirken bazen de sağım yaparken diğer göğsümdekini bu şekilde topladım. Ayrıca bence sağım yaparken elektrikli sağım makinem kadar süt çıkartabiliyordu.