Kızlar selam,
Oturduğumuz semtte belediyeye yazıyorum gün aşırı ilaçlama yapıyorlar. Sineklerin yumurtlama döneminde de yazmıştım yine heryere ilaç sıkmışlardı. Bahçeli evde yaşıyoruz solar sinyal aldım. Bahçeye kükürt döktüm, fesleğen deseniz gırla ektik. Kapılara, sinekliklere nane yağı sürdüm. Raid tablet kullanıyoruz. Sineklerin üzerine detan ya da raid sıkıyorum ölmüyorlar bitek terlikle ölüyolar🤦🏼♀️ Evde sinek ölüsü için elektrik süpürgesi çalıştırıyorum resmen. Sinek cızbızı aldım aşağı koysam yukardan ucup giriyorlar, yukarı koysam aşağıdan giriyorlar.
Kendimize of kızımıda incia sürüyordum yine de ısırıyolar. Kurbanınız olayım bana başka çözüm söyleyin.