Strongmommm Merhaba güzel anneler, bebekleriniz için yatırım yapabiliyor musunuz? Ve nasıl? Küçük de olsa birikim yapmak istiyorum ama nasıl olmalı bilemedim. Hesap mı açtırmalı, bes falan mı olmalı sizce? Fikirlerinizi bekliyorum
hunilimomm Strongmommm altın yapıyorum doğumunda takılan altınları küpeleri duruyor bi de kumbaramız var elime 5 10 be geçerse atıyorum ama bisey akicaksam felan o kumbaradan alıyorum
Deletedmom5284 Strongmommm ben sadece altın dolar falan yapıyorum, her ay yaparım mutlaka çeyrek gram yarım kimseye de söylemem
AlyaMeyra Strongmommm zaten çalışan anne babayız maddi durumumuzda şükür iyi normal kendi birikimimizi yamaya çalışıyoruz herkes gibi ama kızım için ekstra bişey yapmıyoruz
Strongmommm Ardahsyn ben de doğumumda bebeğime gelen nakit altın vs. Onun adına biriktirmek istiyorum üzerine ekleyerek tabi. Ama bebek adına hesap açılıyor mu nasıl oluyor bilemedim.
Ardahsyn Strongmommm valla bnim le eşimin üzerine ne buluyorsak atıyoz valla o möaattan ayırır BN evden artanı falan
Strongmommm Deletedmom5284 kesinlikle zaten TL olarak birikim pek mantıklı gelmiyor, en güzelini yapıyorsunuz
Strongmommm AlyaMeyra evet öyle ama ne bilim onun için daha fazla neler yaparım içgüdüsü ile düşünüyorum sanırım.
Bebegimlebirhayat Araba aldık bebeğimize ilerde niyetle 😂 onu ödüyoruz ve bitkoin aldık yatırımlık ömürlük kâr 🤣 hem bizi döndürüyor hem yatırım..
Strongmommm Bebegimlebirhayat bitcoin güzel ama riskli de tabiiii. Zarar etmemeniz dileğiyle. Herşey onlar için tabi. Güzel gelecekleri olsun
sarilokumumm Strongmommm şu an için birikim yapamıyoruz araba alıcaz ama seneye eşim bir apart alıp kiraya vermek istiyor kirayı da oğlumuz adına biriktiricez öyle bir düşüncemiz var
Dmt-01 Strongmommm işe başlayınca bes yaptıracam kızımın adına bide doğdugunda takılan altınlar bayramda verilen harçlıklarıda yine bi hesap açtırıp koyacam ilerde üniversiteye gittiğinde zorluk çekmesin kızım inşallah sadece üni için bile değil nerde nezaman neolacagı belli olmuyor
Mbal Dmt-01 bes çok uzun vadede (40-50sene neredeyse) yüzde 25 kar getiriyordu ben baktığımda. Altın 10 katına çıktı son 7-8 senede. TL de paranızı tutmayın enflasyon var bu ülkede. Paranın değeri pul oluyor. Naçizane fikrim.
Omero21 Strongmommm ben halkbakından devlet destekli birikim hesabı açtım sizin aylık yatırdığınız miktara göre (100 TL ye 25 TL minimum) katkı miktarı değişiyor
Halee_bilgee48 Strongmommm doğumda getirilen altınları var oğlumun onlar duruyor. Doğum parası aldım ona da altın yapıcam. Kumbara da para biriktiriyoruz o parayla altın alıcam. Kısacası oğluma şimdiden altın yapıyoruz. Banka da hesabımızda var orda da para biriktiriyoruz
Omero21 Strongmommm şöyle ben devlet bakıcı desteği alıyorum o yüzden bu hesabı açtırmıştım ama bu hesap olmadan da zaten gidip normal hesap açıp bundan yararlanabiliyorsunuz bes olarak geçiyor sanırım diğer bankalarda da ama mesela derseniz ki ben borsayı altın kurunu takip ediyorum o uzun vadede daha karlı olur tabi ki ben her ikisini de yapıyorum