Prensesminik42 babasıyla karşılıklı oturun ve birbirinize doğru yürütmeye çalışın, git gide mesafeyi uzatın. Benim kızım da 13 aylıkken emekledi ve 14 aylıkken yürüdü. Yürümeden önce bu şekilde çalıştık çok faydasını gördük. Konuşma konusunda da hiç acele etmeyin, sizin için daha çok erken. Tam olarak konuşması 18 aydan itibaren başlayabilir ama çocuğuna göre değişir. Benim kızım mesela 24.aydan sonra ufak ufak konuşmaya başladı ve hala tam olarak konuşmuyor.