Kızlar merhaba
6 aylık oğlum var diş çıkarıyor alt iki dişi çıktı damakları şiş rahatlaması için bi çok şey denedim ama sürekli ağlıyor sürekli mızmız kucakta hep
bu diş döneminden dolayımı böyle acaba
geçen hafta tahlil yaptırdım bişi çıkmadı çok şükür
altında başka bir sebep olabilirmi
bu dönemi nasıl atlattınız çok çaresizim bide benden başka kimsede durmuyor yabancı birini görünce ağlyr