Ozgeasil Oğlumun iştahı kapandı yemeyi seven bir bebekti 1 haftadır iştahımız yok sizlerde durum nasıl
Arasinannesiiiii Ozgeasil bizdede uyku gerilemesi var, yemeğini yiyor ama biraz zorluyor. Doktor atak dönemi dedi.