mom54546 Abartısından değilde,gereksiz bulduğum için yapmadım. Onun yerine hatırlayacağı bir dönemde güzel bir zamanda aile çekimi yaptıracağız ben babası kardeşi de büyüsün kendisi. Öyle daha güzel olur diye düşünüyorum. Aile çekimi nostaljik,kendi istediği konsept ile. 😂