Asliee Hanımlar merhaba 4,5 ay önce doğum yaptım süt ve doğum parası için bugün ptt ye gitgim sadece 300 lira verdiler görünen bu diye diğer 200 tl yi nerden alıyoruz yattı mı nerden bakıyorum 300 tl süt parası galiba bilgilendirirseniz sevinirim.
Prensesminik42 Asliee dogum parası siz alıyorsunuz. Pttden. Digerini eşiniz alıyor. E devletden bakabilirsiniz. Süt parası. Eşim almişti
Bebek0707 Ben bebeğim de 1 yaşına yaklaştı ama henüz alamadım.Öncesinde başvuru falan mı yapıyorsunuz nasıl oluyor süreç
Asliee Bebek0707 hastane birşey için başvuru yapmıştı ama hangisi doğum parasınıda herlese veriliyor galiba
leynanin_pembemantosuu Dduyygu sigorta yoksa doğum parası alabilirsiniz 1 sene içinde ama süt parası alamazsınız
Asliee KutayinAnnesiii Dmt-01 eşime yatmış almadığı için geri çekmişler 170 i aradık tekrar yatacakmış
KutayinAnnesiii Süt parası 292 TL idi sanırım o sizin adınıza ptt ye yatıyor doğum parası için de bulunduğunuz nüfus müdürlüğüne danışın başvuru yapmanız gerekiyor nereye başvuracağınızı sorun adresi öğrenip form doldurup veriyorsunuz 40 gün falan sonra da o ptt ye yatıyor ilk çocuk 300 2. Çocuk 400 3. Çocuk için de 600 TL yatırıyorlar