Badehandeyldz öncelikle bebişin çok çok hayırlı olsun sağlıkla büyüsün inşallah 🥰 sezaryen doğum yaptıysan kanama erken bitebiliyor canım istersen başla ama normal doğum da 40 gün kadar beklesen iyi olur zaten özel hap biliyorsundur bir de emzirirken kullanılan tek hap carezetta 60 lira 1 ay önceden başlayıp boş yere para verme istersen kuzum 1 hafta öncesinde başlaman yeterli