242731i Merhaba hanımlar 2 aylık bebeğimi emziriyorum, hamilelik boyunca hiç saçımı boyamadım ama artık iki renk oldugu için rahatsız oluyorum, bitkisel boyalarla amonyaksız olanlarla saç boyayabilir miyim doktoruna soran var mı yardımcı olursanız sevinirim
Demiralpinannesii 242731i bebegım 2,5 aylık ben normal boyayla boyattım cnm. Emzırıyorum bi sıkıntı olmadı. Hamıleyken de 1 kez boyatmıştım doğumdan hemen önce
Busraata 242731i ben boyamadim boya kullanmiyorum 2 senedir boyayan birçok tanıdığım var bir yan etkisi yok o ürünleri satışını yapiyordum ben gönül rahatlığıyla kullanabilirsin bebek konusunda sıkıntı olmuyor canim
sevimlienerji 242731i ben omre yaptırdim canım marka olarak bilmiyorum ama bitkisel bir karışım yaptı kuaförüm biraz fazla pahalı oldu ama işlem güzeldi