BetulZumram Adetim gecikeli 11 gün oldu geçen pazartesinden bu yana aralıklı test yapıyorum hiç bişi çıkmadı. Perşembe günüde kan testi yapırdım 0.277 çıktı. Hiç böyle bişi yaşamadım. İkinci çocugu da istiyoruz.
1Yildirim BetulZumram Eldeki verilere bakılacak olursa hamilelik yok. Rabbim gönlünüze göre versin 🙏🏻
Hazalinannesi BetulZumram hamilelik istiyorsanız yumurtlama günlerinizi takip edin ovulasyon testiyle takip yapabilirsiniz o günlerde hamile kalma şansınız baya yüksek
Kadifemsii BetulZumram üzmeyin kendinizi olur inşallah ancak stres ciddi anlamda güçleştiriyor işi hiç düşünmeyin bunları akışına bırakın
BetulZumram Kadifemsii düşünmek istemiyorum ama insanın elinden gelmiyo 😊 Allaha şükrediyorum bi tane evladımız var
BetulZumram Hazalinannesi yumurtlama günlerine uydum bide böyle gecikme olunca acaba mı dedim ama testlerin ikiside negatif olunca şaşırdım 😔 bi kaç gün daha bekleyim diyorum