tospikannesi2101 emzirirken hamilelik belirtileri nelerdir kızlar 10 aylık bebeğim var doğumdan beri hep düzenli adet gördüm ilk defa gecikti aranızda var mı bu durumu yaşayan 😏
tospikannesi2101 Seyma_29_ dedğim gibi 40 ım çıktıktan sonra düzenli oldum ilk defa gecikince tedirgin oldum zaten 😃 testi de yarın yapacagım inşallah