Yazaksami bence yürüme dönemi daha tehlikeli oluyor. Bebeğim yürümeyi tam öğrenmeden koltuklara çıkmayı öğrenmişti tepesinden inmiyordu yürüdükten sonra mutfak çekmecelerine çıkmaya başladı söktüm hepsini 😁 mama sandalyesine tırmanıp oturuyor, camı açıyor. 😁 Sürekli gözüm üstünde 10 dakika gözümü ayırsam mutlaka birşey yapıyor. Zaten 5 dakikadan fazla sesi çıkmıyorsa kesinlikle bir iş karıştırıyor demektir hemen koşarak bakmaya gidiyorum. 😁