123r456 ben kullanıyorum kızım colik bir bebek günde bir defa zar zor veriyorum kokusunu beğenmedim açıkçası ama colik mamalar hem yoğun hem de kötü kokuyor(bana göre) aptamil conformil de aynısıydı ..128 tlye aldık piyasadaki en pahalı mama diyebilirim yarısı çöpe gidiyor ama mecbur aldmm