Bence kesmeyin daha çok küçük ne kadar varsa emsin. Ne kadar çok emerse o kadar çok süt olur. Süt bebeğin talebine göre oluşan bir şey. Mamayı doktorunuza danışıp vermişsinizdir umarım çünkü mamayla doyarsa bu sefer meme istemeyecek.
Merak etmeyin siz emzirdikçe sütünüz artar. Benim bebeğim 15 aylık oldu. Bunun 11 ayında alerji diyeti yaptım canımın istediği hiçbir şeyi yiyemedim. Oğlum 2 aylıkken anneannemi kaybettim, cenazesine gidemedim. Oğlum 10 aylıkken babam ölümden döndü yine gidemedim. Bu süreçte tam 3 ameliyat oldu babam. Bütün bunlara rağmen emzirmeye devam ettim, hiç mamaya gerek kalmadı. Bebeğinize, bedeninize ve sütünüze güvenin lütfen.