Yigitdgn 12 günlük bebeğim var poposu çok kızardı bepanten pişik kremi kullandım geçmedi.canı acıyor anlıyorum uykusunda ağlıyor çünkü.deneyip şıp diye iyileştiren yönteminiz var mı?
erdeminannesi44 Yigitdgn poposunu ilik suyla yika biraz islak mendil tahris ediyor birazcik sonrasinda zeytinyagiyla nemlendir o bolgeyi ben kremle geciremedim bu sekilde gecirdim
Bluepearl Yigitdgn Hametan ve Bübchen...Küçük tüpteki arko krem de iyi gelmişti...Önemli olan sanırım yoğun yağlı krem...
Ezelim Bize de desitin mor renkli olan iyi geldi bide bez markasını degistirdim sleepy di şimdi miniese geçtim iyilesti , altını da ya ılık suyla yıkayın ya da suyla silin ıslak mendil de tahriş eder daha kötü olur
Yassmin Bebeğinizin altını alırken ıslak mendil kullanmayın daha çok küçükler ebebek gibi mağazalarda pamuk satılıyor o pamuğun bir paketini evde bulunan bir saklama kabına koyun üzerine ılık su döküp kapağını kapatın her alt almada bu pamuktan kullanın hem hesaplı hemde pişik hiç olmuyor her alt almada krem kullanmayın bebeğin cildi alışmasın pişik içinde desitin diye bir krem var bu krem hem pişik önleyici hem pişik hemde nemlendirici özelliklerini bir arada taşıyan bir krem olduğu için hepsini ayrı ayrı almayada gerek kalmıyor
Yassmin Yigitdgn bu arada bebeğiniz 12 günlük 15 günden sonra genelde gaz problemleri başlıyor önceden doktorunuzla konuşup bir gaz damlasına başlamanızda fayda var ben relaktaz kullanıyorum hem sindirime yardımcı hemde gazı olmuyor bilginiz olsun 😊
Eslemebrar Yigitdgn canım benim teavazol kremle troyad kremi karıştırıp sür hemen geçiriyo geçene kadar sür sonrasında keni pişik kremine veya sadece troysda devam edebilirsin öptüm bebişi
Anneoldumben Yigitdgn cnm sudocrem alıyosun ve bana dua ediyosun 😌 benım de 23 günlük bebeğim var mafoldu bacaklarınnn arası ve poposu artık derisi kalkıyordu.. doktorumuz ve eczacımız bu kremi önerdiler şükür ki 2. Gunde olmamıza rağmen etkisini gösterdi
Musmutluanne Yigitdgn yaaa ben lanolinin meme ucu kremini pişik için kullandım bayıldım sonuca kesinlikle tavsiye ederim evde fazlaydı poposuna sürdüm
Yigitdgn Arkadaşlar ben önerdiğinz bütün kremleri alıcam denemekte fayda var hepsi bilindik kremler.aslında iki oğlum daha var aradan zaman geçince unutuyor insan☺️☺️
iremmm Kantaron yağını da öneririm. Hücre yenileme etkisi olduğu için baya iyi geliyor. Kızım 7.5 aylık. Ben bugüne kadar hiç pişik kremi kullanmadım sadece kantaron yapı kullandım. Şükür hiç pişik olmadı. Tabi temizlerken su ve pamuk kullanıyorum. Bir de 2 saatte bir altını değiştiriyorum. Bez dolsun dolmasın açıyorum altını hava alıyor en azından.