Gulsahnazli45 Ben kullandim iki gebeligimden sonrada ama zayiflama caylari yag yakmiyor sadece ishal yapiyor yedigin ciksin diye ustelik baya da zararli kullandigimdan bu yana bagirsak iltihabim var ve bobreklerim agriyor akilsiz basim ne dertler acti kendine. Onlarin yerine kayisi cayi alin oda cikarir lavoboya katki saglarsize